At leje møbler til din messestand har mange fordele. For det første giver det fleksibilitet og bekvemmelighed, da du kan vælge mellem et bredt udvalg af vores stilfulde møbler, der helt sikkert passer til dit brand og messestandens design. Ved at leje møbler slipper du også for behovet for opbevaring og transport, hvilket sparer dig tid og besvær.
Derudover giver det dig mulighed for nemt at tilpasse dit møbelvalg til forskellige messer eller arrangementer, så du altid har et flot og opdateret udseende. Endelig giver det at leje møbler også bæredygtighedsfordele ved at reducere affald og fremme ressourcebevarelse ligesom transport minimeres.
Alt i alt er Vendors møbeludlejning til din messestand både praktisk, økonomisk og miljøvenligt.
Har du lyst til at leje vores møbler, eller skal vi stå for din standopbygning, så er du meget velkommen til at få et godt tilbud på din næste messestand. Vi hjælper også med at fremstille bannere, PR materiale, giveaways og andet du skal bruge til din messestand.
Ring til Ole Larsen på +45 2720 0508 og fortæl om dit arrangement eller messe. Du får et komplet tilbud med lige det, du har brug for.
Du bestiller de møbler du ønsker at leje, og du skal være opmærksom på flg. når du taster din ordre:
Delivery address:
Delivery:
Billing Address:
Når vi har modtaget din bestilling/reservation, får du en endelig ordrebekræftelse, og de bestilte møbler står klar på din stand tidligt på opstillingsdagen.
Bemærk alle priser i vores webshop er ekskl. moms.
When placing your furniture rental order, please pay attention to the following when entering your information:
Delivery address:
Delivery:
Billing Address:
When we have received your reservation, we will send you the final order confirmation, and your furniture will be ready on your stand early on the day of build up.
All prices in our webshop are in Danish Kroner (Dkk) ex. vat.
Du bestiller de møbler du ønsker at leje, og du skal være opmærksom på flg. når du taster din ordre:
Delivery address:
Delivery:
Billing Address:
Når vi har modtaget din bestilling/reservation, kontakter vi dig for at få de nærmere oplysninger om messen du deltager i og herefter sender vi en ordrebekræftelse med beregnet fragt, som du skal kontrollere.
Bemærk alle priser i vores webshop er ekskl. moms.
MYVENDO FAIR 2025
Bemærk deadline:
DEADLINE for tekniske bestillinger til Myvendo Fair 2025 er 13. januar 2025. Kontakt Jane Bang Møller hos Odense Congress Center jbm@occ.dk
Leje af møbler deadline 17. februar 2025.
Please note the deadline:
DEADLINE for technical orders for Myvendo Fair 2025 is 13 January 2025. Please contact Jane Bang Moeller at Odense Congress Center jbm@occ.dk
Rental of furniture deadline 17 February 2025.
VENDOR aps,
Vi arrangerer messer og events.
Skal vi arrangere din virksomheds næste messe, firmaarrangement eller event?
Når mennesker mødes skabes der relationer, og formålet med messer og events, ja alle former for firmaarrangementer har dybest set samme formål: At mødes for at udvikle!
Udvikle virksomheden, udvikle medarbejdere og skabe nye muligheder.
Copyright VENDOR aps @ All Rights Reserved