Her kan du forbooke og bestille møbler, når du deltager i vores messer.
Du bestiller de møbler, du ønsker, og vær opmærksom på, at du i ordreforløbet vil blive bedt om en "shipping address". Her skal du skrive dit firmanavn, men de lejede møbler bliver selvfølgelig leveret til messen.
I forløbet beder vi dig også oplyse hvilken messe, du deltager på og dit standnummer.
Når vi har modtaget din bestilling, får du en endelig ordrebekræftelse, og de bestilte møbler står klar på din stand tidligt på opstillingsdagen.
Bemærk alle priser i vores webshop er excl. moms.
This is our webshop for ordering and booking of furniure and equipment when participating in our fairs. All prices are in DKK.
You can order the furnitures you want, but please notice that when you make the order, you will be asked for a "shipping address". Please enter your company name as shipping adress, but the rented furniture will be delivered to the fair.
We will also ask you which fair you are participating in, and your stand number.
When we have received your reservation, we will send you the final order confirmation, and your furniture will be ready on your stand early on the day of build up.
VENDOR aps,
Vi arrangerer messer og events.
Skal vi arrangere din virksomheds næste messe, firmaarrangement eller event?
Når mennesker mødes skabes der relationer, og formålet med messer og events, ja alle former for firmaarrangementer har dybest set samme formål: At mødes for at udvikle!
Udvikle virksomheden, udvikle medarbejdere og skabe nye muligheder.
Copyright VENDOR aps @ All Rights Reserved